במה שונה הובלת משרדים מהובלת בית פרטי?

ישנם רבים המאמינים באמת ובתמים כי אין שוני רב בין הובלת משרדים לבין הובלת דירות סטנדרטיות. כתוצאה מכך בעלי משרדים רבים עושים מדי שנה טעות גורלית ושוכרים את שירותיהן של חברות הובלה שלא מחזיקות בכלים הדרושים עבור ביצוע הובלות משרדים. אם אתם צריכים לשנע בקרוב משרד אחד או יותר ליעדם החדש, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר שלפניכם, שיסייע לכם להבין מדוע הובלת משרד מחייבת התייחסות שונה מהובלת תכולת דירה.

שווי התכולה

ברוב המקרים שווי התכולה שיש להוביל גבוה יותר בצורה משמעותית כשמדובר בהובלת משרדים. כמובן שישנן דירות יוקרה שתכולתן שווה הרבה מאוד כסף, אבל בכל משרד ממוצע ניתן למצוא פריטי ריהוט וציוד מחשוב בשווי הגבוה משווי התכולה של דירה ממוצעת. אי לכך, חשוב ביותר להקפיד לעבוד אך ורק מול חברות הובלה הדואגות לבטח את הציוד והרהיטים שהיא מובילה בביטוח מיוחד.

עיכובים וביטולים

בניגוד להובלת דירה, שלא אחת מתעכבת או מתבטלת ברגע האחרון, במקרים של הובלת משרדים, כל יום שבו תתעכב ההובלה משמעו הפסד כספים ועיכוב בפתיחת המשרד במענו החדש. חשוב לתת על כך את הדעת ולהתייחס לכך בחוזה העבודה. הכוונה היא לכך שיש להחליט מראש שעבור כל יום עיכוב, תידרש חברת ההובלות לשלם סכום מסוים של כסף למזמין ההובלה.

עקרונית, החוזה שיש להעלות על הנייר במקרים שבהם מדובר בהובלת משרדים צריך להיות מפורט יותר וקפדני יותר מאשר במקרים של הובלת דירת מגורים.

מה חשוב לבדוק כשבאים לשכור חברה להובלת משרדים?

הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק כאשר באים במגע עם חברת הובלות הוא האם אנשי המקצוע של החברה מחזיקים בניסיון בהובלת משרדים. הדבר האחרון שאתם מעוניינים בו זה שאת הניסיון יצברו על חשבונכם. בנוסף לכך, יש לברר מראש האם החברה מחזיקה בצי מכובד של כלי רכב, כך שאת כל הציוד שלכם יוכלו להעביר בבת אחת וכן מומלץ ביותר לדרוש לקבל המלצות מלקוחות קודמים עבורם ביצעה החברה עבודות דומות.

לקבלת פרטים נוספים על הובלת משרדים התקשרו עוד היום לחברת הובלות ג'וניור, המתמחה בתחום, בטלפון מספר 072-3258893.